-->

17 gru 2014

Zabawa ze świątecznymi etykietkami



Miałam przygotować ten post wcześniej, ale niestety z przyczyn osobistych nie dałam rady… bo niespodziewanie skradziono mi czas...

Ale dla spóźnialskich, którzy nadal mają do zapakowania swoje prezenty jak również dla tych, którzy już swoje zapakowali, mam kolejne etykietki (bileciki)do wydrukowania, aczkolwiek tym razem połączone z zabawą...






Są dwa zestawy etykietek. 
Jedne wypełnione kolorem, na których należy wpisać imię danej osoby, dla której jest prezent oraz drugie, na których są te same obrazki kolorami na odwrót i które zostawiamy bez podpisu.


Zabawa polega na tym aby bileciki z imionami zawiesić na choince, a drugie pasujące obrazkiem przyczepić do prezentu dla danej osoby, której imię wpisaliśmy na etykietce. Pamietajcie aby się nie pomylić
J

Dzieci mają za zadanie odszukać etykietę ze swoim imieniem i dopasować do niej prezenty.

Udanej zabawy!!!





with love
m.

3 komentarze:

  1. Własnie się poczęstowałam, dziękuję. Będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie ciesze Kasiu, ze sie przydadza :-)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może już troszeczkę po świętach , ale na następne będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń