-->

14 sty 2016

Kartki na Dzień Babci i Dziadka



   W tym roku tak samo jak w ubiegłym postanowiłam sama wykonać kartki na Dzień Babci i Dziadka. Powód? prosty…. Brak kartek na takową okazję w UK…
   
   Tym razem zmalowałam, a wlaściwie naszkicowałam proste postacie Dziadka i Babci… czyli minimalistycznie… bo tyle wystarczy… i tak lubię najbardziej… i którymi chce się rownież z Wami podzielić. Ściągajcie jeśli macie ochotę gotową frontową stronę… oraz tekst jeśli nie chce Wam się pisać własnego. Te kwestię pozostawiam do wyboru Wam samym… linki poniżej.


ENJOY!




___________________________

___________________________

___________________________

___________________________




9 komentarzy:

  1. Super, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje I bardzo mnie to cieszy :-)

      xoxo,
      M

      Usuń
  2. świetne te kartki :)

    pozdrowionka śle

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kartki - szkoda że już dziadków nie mam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuej i bardzo mi przykro :-(

      xoxo,
      M.

      Usuń
  4. Kartki super! Gratuluję talentu! Lepsze niż ze sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wir mag ihre Blog, und möchten mit Ihnen Kooperation machen, mehr können Sie Abiballkleider lang günstig suchen.

    OdpowiedzUsuń