-->

25 kwi 2014

Kartki Urodzinowe



Jedną z moich ulubionych rzeczy, które lubię robić (oczywiście oprócz fotografii, którą kocham) są ręcznie robione kartki.
Nie robiłam ich od jakiegoś czasu, bo nie miałam ani weny twórczej, ani czasu.
W tym miesiącu postanowiłam jednak zrobić jedną dla mojego taty na urodziny. Zaraz po nim okazało, sie że kolega ma też urodziny, więc szybko stworzyłam kolejną,  no i do tego doszły urodziny dziadka, któremu po prostu nie mogłam wysłać kupnej kartki J
I tak jak przez kilka miesięcy ani jednej nie zrobiłam, w jednym miesiącu udało mi sie zrobić aż trzy… co musze przyznać obudziło we mnie apatyt na wiecej…

Oto ostatnie z kartek jakie udało mi się stworzyć.

Jeśli chcecie tutorial, dajcie znać to pokażę Wam jak łatwo samemu jest je wykonać J








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz